Hai saya Kayu Manis Ceylon

Hi awak semua 😍

Saya lah yang digelar Kayu Manis Ceylon @ KMC.

Asal keturunan baik baik dari Sri Lanka. Kasta tinggi, grade Alba. Wangi lembut mempersona. Rasa manis sesedap rasa.

Khasiat banyak tak terkira. Makan tiap tiap hari pun tak apa. Tak rosakkan hati, tak bahayakan kesihatan diri. Sebab saya kayu manis asli.

Eh, awak tau tak yang kayu manis biasa tu nama dia Cassia. Senang nak dapat, bersepah sepah.

Makan cassia bebanyak, hati boleh rosak. Bukan rosak hati sebab dengki tau. Ni rosak hati bebetul.

Jadi, kalau nak amalkan kayu manis untuk perubatan dan ambik hari hari, bolehlah pinang saya.

Saya boleh bantu TURUNKAN GULA dalam darah, turunkan tekanan DARAH TINGGI, BUANG ANGIN dalam badan, kurangkan GASTRIC, hilangkan SENGGUGUT dan macam macam lagi la.

Mana tau, sayalah jodoh yang awak cari selama ni πŸ˜†

#KayuManisCasadiab
#PremiumQualityKebanggaanKami


Comments

Popular posts from this blog

ZIKIR DAN AMALAN PELARIS PERNIAGAAN

BANANA SOAP PUDARKAN JERAGAT

RESEPI AIR KURUS VIRAL