TIPS DOA UNTUK ORANG BISNES

"Tips Doa dari Ustaz Ismail Kamus untuk ORANG BISNES"

Bacaan doa dan ayat ini dikongsikan oleh Ustaz Ismail Kamus, khas untuk orang yang berbisnes. Sebetulnya dalam kita berusaha, kita masih perlukan pergantungan terhadap Allah, Tuhan Sekalian Alam.
.
.
1. Doa Bebas Hutang

اللَّهُمَّ اكْفِنِي بِحَلالِكَ عَنْ حَرَامِكَ وَأَغْنِنِي بِفَضْلِكَ عَمَّنْ سِوَاكَ

"Ya Allah, cukupilah aku dengan rezeki-Mu yang halal hingga aku terhindar dari yang Engkau haramkan, Ya Allah kayakanlah aku dengan kurnia-Mu hingga aku tidak minta kepada selain Engkau"

> 7 kali setiap kali selepas solat dan 70 kali sepanjang hari Jumaat.
.
.
2. Bismillah
 بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ

"Dengan nama Allah, Maha Pemurah, Lagi Maha Mengasihani"

> 300 kali selepas terbit matahari(syuruk).
.
.
3. Ayat 12 Surah Al-Muddassir

وَجَعَلْتُ لَهُ مَالًا مَّمْدُودًا       

"Dan Aku jadikan baginya harta benda yang banyak"

> Baca semasa nak mula berniaga/buka kedai.
> Baca 313 kali setiap hari.
.
.
Silakan #SHARE. Semoga pahala kita semua berganda-ganda.

Boleh follow Akmal Hamid untuk banyak lagi tip yang best 😍

Lebih tip rezeki
👉 T.me/tipstarikrezekimelimpahruah

#FormulaTarikRezeki


Comments

Popular posts from this blog

ZIKIR DAN AMALAN PELARIS PERNIAGAAN

BANANA SOAP PUDARKAN JERAGAT

RESEPI AIR KURUS VIRAL