LANGSAI AMANAH RM5,000 DENGAN AMALAN SEDEKAH DAN PANDUAN FTR

LANGSAI AMANAH RM5,000 DENGAN AMALAN SEDEKAH DAN PANDUAN FTR

4 minggu lalu terniat untuk melangsaikan amanah sebanyak RM 5,000.00. Amanah dgn seorang kawan utk bantu seorang kawan yg lain. Maka saya cuba kaedah sedekah 10%.

Jumaat minggu pertama saya sedekah RM5.00 dlm tabung masjid. Turut diamalkan beristighfar secara berterusan. Santai dan hati berserah sepenuhnya kpd Allah.

Hr Isnin ada org dtg beli 5 anak pokok Rerama dapat RM50.00. Jumaat minggu tu saya sedekah RM50.00 ke dlm tabung masjid.

Hari Selasa seorang kawan dtg dekat waktu Maghrib bg duit RM500.00. Duit tu dia pinjam tahun lalu waktu anak dia kena berhenti kerja. Jumaat minggu ketiga hati saya berbolak balik nak sedekah atau tidak RM500.00 kat tabung masjid memandangkan bil utiliti ada yg belum dijelaskan lg.

Selepas rujuk buku FTR berkaitan ketetapan niat, saya bulatkan tekad untuk sedekahkan saja. Isnin (semalam) seorang rakan yang dah 5-6 tahun menghilang telefon minta no akaun utk melunaskan sebahagian hutangnya sebanyak RM 5,000.00. Lebih kurang jam 9.00 pg td saya telah berjaya melangsaikan amanah kpd seorang kawan.

Ikut panduan FTR dgn tekun.

Beristighfar secara berterusan. Bersedekah 10% dan menetapkan niat. Insyaallah apa yg kita hajat akan dimakbulkan.

Perkongsian dari pembaca FTR Tuan Khairul Nizam Din.

#111FormulaTarikRezeki | FTR

Order sini sekarang ➡️
www.wasap.my/+60129495255/NakOrderFTR

Lebih  testimoni πŸ‘‡
🎈  T.me/KoleksiTestimoni_FTR

Jemput join sini utk lebih tip Tarik Rezeki
πŸ‘‰ t.me/Tipstarikrezekimelimpahruah
πŸ‘‰ https://chat.whatsapp.com/LPbwYdQfPuRDYFBLvOsiIm
πŸ‘‰ http://Fb.me/FTRAkmalHamidPutrajaya

#AkmalHamid




Comments

Popular posts from this blog

ZIKIR DAN AMALAN PELARIS PERNIAGAAN

BANANA SOAP PUDARKAN JERAGAT

RESEPI AIR KURUS VIRAL